dinsdag 6 maart 2012

zes weken weg

Door een combinatie van skiën in Avoriaz en het congres in Milaan http://emmile.wordpress.com/ ben ik zes weken weggeweest uit Jacumã.  Een beetje heel erg lang, dat maakten de honden me duidelijk toen ik gisteravond laat weer thuiskwam. Bij het boodschappen doen bij 'Regiane', de supermarkt, kreeg ik te horen dat ik wel heel wit was geworden .... Enfin, voorlopig geen reisplannen en gaan we verder met de ambtelijke molen voor mijn 'visa permanente'. In de tuin hebben sommige planten een wedstrijd met elkaar gehouden hoe hard ze wel niet konden groeien .... het ziet er prachtig uit. Het zand op het strand heeft weer hetzelfde niveau van de allereerste keer dat we hier kwamen .... je loopt nu 'gewoon' door. Nu maar afwachten voor hoe lang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten