woensdag 25 december 2013

Vervolg

November was een ‘rustige’ maand, die voorbij vloog. Begin december hadden een ‘weekendinvasie’ van 50 scholieren uit Vista Serrana met begeleiders. Aan Ari was op het laatste moment gevraagd om ‘passende’ huisvesting te vinden. Die was er niet echt omdat er weer een regionale feestdag was. Uiteindelijke bleek het huis van Jara (is van haar zuster) een oplossing te kunnen bieden. Ik was er nooit in geweest, maar het is inderdaad ingericht voor redelijk grote groepen. Maar niet voor meer dan 50 personen. Dus een aantal van de begeleiders bij ons in huis. Alles meegenomen uit Vista Serrana. Het was een groot feest, maar niet al te vaak.

 






Op 12 december werden in de Openbare Bibliotheek van Amsterdam door IHLIA  20 'Roze Levensboeken' gepresenteerd. Eén ervan is aan mij gewijd. Tijdens de presentatie werd gemeld dat ik helaas inmiddels was overleden. Gelukkig ware Ary-Jan, Mary en Martien aanwezig om te vertellen dat ik nog steeds in leven ben.

Vorige week een lang weekend naar Vista Serrana, waar ik me weer verbaasde over het aantal grote, luxe huizen dat er is neer gezet en over de wijze waarop verdiepingen op de simpele huizen wordt gezegd en luxe gevels worden toegevoegd.

Ik ben kennelijk niet de enige want 2 avonden geleden waren er plotseling 20 politieauto’s met inzittenden en werden een heleboel mensen aan gehouden … Men zocht drugs en wilde weten op welke wijze al dat bouwen werd gefinancierd. Leuke Kerst!

En dat is dan meteen een mooi moment om iedereen Prettige Kerstdagen en een voorspoedig 2014 te wensen.



PS

Het heeft me twee uur gekost om deze tekst, maar vooral de plaatjes geüpload te krijgen. Dat is niet echt lekker werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten