donderdag 2 februari 2012

Avoriaz


Inmiddels zijn we in Avoriaz (www.avoriaz.com) waar  we (Mary, Gerda, Ari en ik) vandaag de verjaardag van Mary vieren. Al eerder waren we een keer in dit appartement (http://www.location-vacances-avoriaz.com/index.html). De vliegreis van Amsterdam naar Geneve begon met wat complicaties. Allereerst had ik een overgewicht en moest ik mijn skischoenen uit de koffer halen. Vervolgens bleek bij de gate dat mijn paspoort onvindbaar was ….. Gelukkig mocht ik met mijn rijbewijs als identiteitskaart en de toezegging dat mijn paspoort ergens in de bagage moest zijn toch aan boord. Helaas is tot nu toe het paspoort niet boven water gekomen …. De eerste twee dagen hier volop in de wolken en sneeuw, gisterochtend zon en nu vandaag ook. Heeeeeel veel sneeuw. Zondag gaan Mary en Gerda weer naar Nederland en worden afgewisseld door Paul, Jan met (nieuwe) vriend en hopen nog een week te genieten van de fantastische skimogelijkheden en de atmosfeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten